Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ»…ΣΥΜΠΥΚΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ

Οι εικόνες που είδαμε στην «Αττική οδό»με τους αποκλεισμένους οδηγούς από προβλεπόμενη εδώ και μέρες χιονόπτωση,αντανακλά την δυσαρμονία που υπάρχει ανάμεσα στα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων και στην ικανοποίηση των κοινωνικών αναγκών...


Η «Αττική οδό» είναι επιχειρηματικός όμιλος που το κράτος της παραχώρησε οδικούς άξονες αφού πρώτα επιδοτήθηκε αδρά από αυτό με αρκετά εκατομμύρια.

Πλειοψηφική συμμετοχή με το (65,85%) των μετοχώντης «Αττική οδό» έχει η «Ελλακτωρ» ή οποία από πέρυσι τον Ιανουάριοπούλησε πλειοψηφικό πακέτο μετοχών στο Ολλανδικό funs «ReggeborghInvest».

Και κάπωςέτσι φτιάχνετε ο «αγγελικά»πλασμένος καπιταλιστικός κόσμος, για να θωρακίζουν και να αυξάνουν τα κέρδη τους οι κατέχοντες του πλούτου.

Η ιδιωτικοποίηση δημόσιων υποδομών της χώρας όπως οι δρόμοι δεν γίνονται για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών όπως προπαγανδίσουν χρόνια τώρα τα διάφορα επιτελεία της «ελεύθερης» οικονομίας και καπιταλιστικής αγοράς.

Τα πλειοψηφικάμετοχικά πακέτα αυτών των εταιριώνβρίσκονται σε χέρια που βλέπουν και μετράνε μόνο κέρδη χωρίς να υπολογίζουνανθρώπινεςανάγκες και ζωές.

Λέτε το ΟλλανδικόFundπου κατέχει το πλειοψηφικόκομμάτι της «Ελλακτωρ», που αυτή έχει την πλειοψηφία στην «Αττικήοδό», να στεναχωρήθηκε για την κατάσταση που διαμορφώθηκε με την χιονόπτωση στον αυτοκινητόδρομο και ταλαιπωρήθηκανχιλιάδεςάνθρωποι?

Η «Αττικήοδό» έχειεισπράξει τα τελευταία 15 χρόνια από τα διόδια 2,93 δις ευρώβάζονταςκαθαράκέρδη770εκ ευρώ και επίσης διεκδικεί από το δημόσιο 87εκ ευρώ αποζημίωση για διαφυγόντα κέρδη λόγο «Κορονοιού».

Αυτές οι εταιρίες που τις κάνουν τεμενάδες όλες οι αστικές κυβερνήσεις κα προαναγγέλλονται ως «σωτήρες» που θα φέρουν την «ανάπτυξη»,αυτό που επιδιώκουν είναι να αποσπάσουν όσο γίνεται μεγαλύτερα μερίδια κερδών και να ανταπεξέλθουν στον ανελέητο οικονομικό ανταγωνισμό, αποσυμφορίζοντας όσο γίνεται περισσότερα συσσωρευμένα κεφάλαια για να μην απαξιωθούν.

Για αυτό χρηματοδοτούνται και στηρίζοντα από το αστικό κράτος και τις κυβερνήσεις του με ότι συνεπάγεται αυτό για τις ανάγκες και τα δικαιώματα του λαού.

Αυτή η πολιτική κινείται στην στρατηγική που αποβλέπει σε μια μονομερή και άναρχη ανάπτυξη, δεν παίρνει υπόψη τις δυνατότητες και τις ανάγκες της χώρας και του λαού, αλλά έχει ως κριτήριο την γρήγορη και μέγιστη κερδοσκοπική απόδοση των καπιταλιστικών επιχειρήσεων, των μονοπωλίων.

Σε αυτή την κατεύθυνση ξεπουλιούνται λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμοι, τραίνα, βουνά, ορεινοί όγκοι, και αποσυνθέτουν με συγκεκριμένες πολιτικές και οδηγίες της ΕΕ τον παραγωγικό ιστό της χώρας.

Στις εικόνες που είδαμε με την χιονόπτωση στην «Αττική οδό» συμπυκνώνεται το περιεχόμενο της καπιταλιστικής ανάπτυξης και της περιβόητης ιδιωτικής πρωτοβουλίας που κονιορτοποιεί την ανάγκη για προστασία και ασφάλεια των οδηγών σε καιρικά φαινόμενα όπως το χιόνι, χάριν των κερδών.

Γιατίγια την εταιρία που κερδίζει εκατομμύρια από την εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομουθεωρείται κόστος να υπήρχε σχέδιοαντιμετώπισηςτέτοιων καιρικώνσυνθηκών έχοντας το ανάλογο εκπαιδευμένο προσωπικό που θα χειρίζεται εκχιονιστικά μηχανήματα, αλατιέρες, εκσκαφείς και λοιπάεργαλεία - μηχανήματα που χρειάζονται για να μένουν οι δρόμοιανοιχτοί και ασφαλείς.

Η ανάπτυξη που ευαγγελίζονται είναι βαθιά αντιλαϊκή και επικίνδυνη για τον λαό.

Αντεπίθεση, ανατροπή είναι η επιλογή.

Σαββίδης Παναγιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: