Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

ΚΕΠΑ ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

Τελικά το «σήριαλ του αίσχους» των Κέντρων Πιστοποίησης
Αναπηριών, δεν πρόκειται να τελειώσει σε αυτή τη χώρα.

Αν εξαιρέσουμε τους γιατρούς που... ΚΑΙ άνθρωποι είναι, ΚΑΙ τον όρκο τους τιμούν, και ΕΥΤΥΧΩΣ είναι πολλοί, μοιραία θα σταθούμε στους «άλλους», τους ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, που όχι μόνο δεν τιμούν τον όρκο τους, άλλα βλέπουν τον άνθρωπο σαν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ με το οποίο μπορούν να παίξουν ότι παιχνίδι τους έρθει, ανάλογα με τα κέφια τους.

Εδώ και χρόνια γράφω για τα ΧΑΛΙΑ της υγείας στη χώρα μας, για την ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ τόσο των διοικούντων την υγεία, όσο και αυτής της μικρής ευτυχώς μερίδας «επιστημόνων», προσπαθώ και προωθώ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ Ατόμων Με Αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις προκειμένου να μάθει ο κόσμος το ΧΑΛΙ, να αντιδράσει μήπως και αλλάξει κάτι προς το καλύτερο στη χώρα του χειρότερου, στην οποία κάποιοι ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΟΥΝ τον άνθρωπο, την αξιοπρέπεια του, και του φέρονται σαν ΣΚΟΥΠΙΔΙ.

Έγραψα λοιπόν για τα «Θαύματα των ΚΕΠΑ», των επιτροπών που οι ασθενείς από εκεί βγαίνουν ΥΓΙΕΙΣ αφού έτσι αποφασίζουν (κατόπιν οδηγιών, και άλλων) ΚΑΠΟΙΟΙ «γιατροί»…

Παρόλο που βγαίνουν οι…. «αρμόδιοι» και προσπαθούν να μας πείσουν πως «γίνονται ενέργειες για να λυθούν τα όποια προβλήματα», οι μόνες ενέργειες που γίνονται, είναι εκείνες που πρόκειται όχι να λύσουν, αλλά να δημιουργήσουν περισσότερα, γιατί οι «ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ».

Το ΚΟΣΤΟΣ λοιπόν, πρέπει να μειωθεί όσο γίνεται περισσότερο, για να δώσει το «κράτος» τα λεφτά αλλού , σε μεγαλύτερες …. «ανάγκες».

Διαβάστε Συνέλληνες μια καταγγελία «φρέσκια».

«Καλησπερα σας το ζησαμε και αυτο...Τα τελευταια 6 χρονια εχω παρει το 67%% απο ΚΕΠΑ,,,

Πριν μια εβδομαδα περασα και παλι επιτροπη για να μου πει ο επικεφαλης τελος παντων αυτος που κανει ολες τις ερωτησεις οτι ειμαι μια χαρα και ας μην μπορω να περπατησω στα 10 μετρα και συμφωνα με εξετασεις και τον γιατρο μου ειμαι υψηλου κιδυνου ασθενης με ολικη στενωση αρτηριων κατω ακρων και οξεια ισχαιμια...Ο Κυριος ιατρος λοιπον μου ανεφερε οτι αυτος εχει κιρσους στα ποδια και με ειδικες καλτσες ειναι ολη μερα οποτε εγω ειμαι μια χαρα..

Ειχε βαβαια και το θρασος να μου πει οτι το γεγονος οτι δεν μπορω να σηκωθω ευκολα απο την καρεκλα δεν οφειλεται στην παθηση μου αλλα στο οτι δεν γυμναζομαι δεν τρεχω....

Εδω δεν μπορω να παω απο το σαλονι στην κουζινα και θελει να τρεξω?? ΕΛΕΟΣ Αυτο αφου με εβαλε να γδυθω μπροστα σε αλλα 5 ατομα χωρις ενα παραβαν και αφου ψηλαφησε για σφυξεις που ΔΕΝ βρηκε φυσικα,,, Τελος μου ειπε και ενα ξερεις εχουν δυσκολεψει τα πραγματα και με εστειλε στο καλο.....

Σε 15 μερες εγω γιατι να παω να παρω την αποφαση αφου ουτε λιγο ουτε πολυ μου κανε τη καρδια περιβολι??

Και ερωτω κατα ποσο εχουν το δικαιωμα να σου λενε τα παραπανω με τροπο λες και εισαι παιδι ενως κατωτερου θεου?? Αυτααα συγνωμη για το μακρυ μυνημα αλλα επρεπε καπου να τα πω να του δουμε ολοι..

Πως συμπεριφερονται ορισμενοι σε ανθρωπους ΑΜΕΑ που πραγματικα εχουν προβλημα και δεν ειναι λαμογια»

Και συμπληρωνει ….

«δραμα κατασταση στο τελος μου ειπε και ενα αντε τελειωνε γιατι περιμενουν κι αλλοι»

Πρέπει να υπενθυμίσω στους ενδιαφερόμενους, πως το διαδίκτυο είναι ΓΕΜΑΤΟ από καταγγελίες ασθενών και συγγενών τους, όχι τίποτα άλλο, αλλά για να μην με πουν ορισμένοι υπερβολικό, και μην επαναλάβουν και το τρελό που είπε κάποιος, «Πως παίζω κομματικά παιχνίδια».

Προσωπικά, δεν παίζω ΚΑΝΕΝΑ παιχνίδι αγαπητοί «κύριοι και κυρίες», σε αντίθεση με εκείνους τους οποίους ΕΣΕΙΣ υποστηρίζετε.

Υποστηρίζετε τα ΒΡΩΜΙΚΑ παιχνίδια τους με τον ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΟΝΟ, με την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ του κάθε ασθενή.

ΑΥΤΑ και άλλα πολλά χειρότερα, συμβαίνουν σε κάποια ΚΕΠΑ, από ΛΙΓΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ να συναναστρέφονται με ανθρώπους, η να φέρουν τον όποιο «τίτλο».

Θα επανέλθω.



Βασίλης Τσούγκαρης

tsougarisgnomi@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: