Δεν φτάνει που οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ υπόκεινται καθημερινά σε απίστευτη ταλαιπωρία στριμωγμένοι σαν σαρδέλες μέσα...
 σε αυτά, δεν φτάνει που από πρώτη Οκτωβρίου αυξάνονται τα εισιτήρια τώρα μάθαμε ότι  μετά τις 8  το βράδυ σε πολλές γραμμές τα λεωφορεία θα περνάνε ανά 20 λεπτά από 15 λεπτά που ήταν πριν.
Όποια και αν είναι τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει αυτή η ιδιωτική εταιρία (ο ΟΑΣΘ)  δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση αυτή η ταλαιπωρία, όταν δηλαδή μαθαίνουμε από φίλους πως από εκεί που έκαναν 50 λεπτά για να κάνουν μια απόσταση χρησιμοποιώντας δυο αστικά τώρα για την ίδια απόσταση να φτάνουν να κάνουν έως και μιάμιση ώρα...
Όμως  σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της κρίσης που όλες οι επιχειρήσεις έχουν υποστεί μείωση εσόδων όπου όλοι οι εργαζόμενοι (όσοι υπάρχουν να εργάζονται ακόμα) έχουν  υποστεί μεγάλη μείωση μισθών αυτή η τακτική της εταιρίας του ΟΑΣΘ δείχνει να είναι πολύ προκλητική καθώς υπάρχουν πολλά τα οποία είναι παράξενο να συμβαίνουν καθώς αποτελεί γεγονός ότι τα έσοδα του ΟΑΣΘ όχι μόνο δεν μειώθηκαν αλλά αντιθέτως αυξήθηκαν.
Φυσικά  ο ΟΑΣΘ έχει τα έξοδα του όπως  η τιμή των ανταλλακτικών και του πετρελαίου που έχουν αυξηθεί ΟΜΩΣ ανάμεσα σε αυτά τα έξοδα συμπεριλαμβάνονται και οι μπράβοι σεκιουριτάδες του που μόνο για την ασφάλεια και την ομαλή μετακίνηση του επιβάτη δεν υπάρχουν.
Εδώ να αναφέρουμε ότι οι συγκεκριμένοι σεκιουριτάδες έχουν αμφίεση σαν ΜΑΤζίδες για να φαίνονται ακόμη πιο τρομακτικοί στους επιβάτες...
Πρόσφατα συνελήφθη ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ για μη έγκαιρη καταβολή εισφορών στο δημόσιο και η απορία είναι η εξής με τόσα έσοδα και με έστω τη μικρή (όπως ισχυρίζεται ο ΟΑΣΘ) χρηματοδότηση που παίρνει από το κράτος δικαιολογείται αυτή η "διόγκωση" των χρεών του και ειναί οντως αυτή  η πραγματική αιτία αύξησης του εισιτήριου;
Φτάνουμε στο σημείο πολλοί να πιστεύουμε ότι η τακτική του ΟΑΣΘ τόσο στην αύξηση του εισιτήριου όσο και στο "αραίωμα" των δρομολογίων πως είναι καθαρά εκδικητική και για άλλη μια φορά την πληρώνουν οι πολίτες και τα πιο αδύναμα κοινωνικά στρώματα.
Θα πρέπει  να γίνει ξεκάθαρο  ότι η αστική συγκοινωνία δεν είναι μαγαζί κανενός  και να επέμβει άμεσα  ο αρμόδιος εισαγγελέας,   ώστε να σταματήσει αυτή η απίστευτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. 
Μ.Σ.


 
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου