Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Είμαι σε μια κατάσταση χαοτική

Είμαι 27 χρονών και ζω στη Θεσσαλονίκη. Είμαι σε μια χαοτική κατάσταση. Πριν από 6 μήνες γύρισα από το Ντουμπάι όπου δούλευα...


Πάντα ήθελα να δουλέψω στο εξωτερικό, πρέπει να είσαι όμως σκληρό καρύδι, εκεί δουλεύουν πολύ. Δεν με ενόχλησε αυτό. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι οτι οι νέοι έχουμε τόσα να προσφέρουμε στην πόλη μας, στη χώρα μας και να την κάνουμε καλύτερη, γιατί εμείς είμαστε το μέλλον, προσφέρουμε τις ικανότητες μας αλλού. Γιατί; Ήθελα να έρθω στη πόλη που αγαπώ και να σταθώ στα πόδια μου. Έχω σπουδάσει Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία στην Καστοριά, η οποία σχολή έχει αλλάξει το όνομά της πλέον. Από το 2011 που έχω τελειώσει την σχολή κάνω οποιαδήποτε δουλεία για να μπορέσω να βγάλω κάποια χρήματα ώστε να είμαι ανεξάρτητη. Στο Ντουμπάι πήγα για ένα χρόνο, άλλα όταν είσαι μακριά απ' όλους δύσκολα αντέχεις, από ό,τι φαίνεται εγώ δεν είμαι απ' αυτούς!

Οι δουλειές που έκανα ήταν για να μπορέσω να βγάλω το ψωμί μου, ευτυχώς από τότε που αποφοίτησα από τη σχολή δεν έχω μείνει ποτέ άνεργη. Έφτασα στα 27 και ξέχασα τι ήταν αυτό που αγαπούσα, αυτό που μου έδωσε κουράγιο να το σπουδάσω, αλλά ποτέ να μην το υλοποιήσω...

Φυσικά και εξακολουθώ να αναζητώ οποιαδήποτε δουλειά. Όμως.....

Είμαι σε μια φάση που πραγματικά δεν ξέρω τι να ψάξω, πού να ψάξω...δεν ξέρω τι θέλω να κάνω. Διαβάζω κάθε μέρα εφημερίδες, περιοδικά, οτιδήποτε που θα μου δώσει το κίνητρο να ξαναβρώ το χαμένο πάθος μου για κάτι..

Ξυπνάω κάθε μέρα με την ελπίδα πως, ναι, αύριο θα είναι διαφορετικά. Ελπίζω όλη η φάση να κρατήσει λίγο και να ξανά σταθώ στα πόδια μου... :(






afroditi , 27 χρ. , Θεσσαλονίκη


           imerologioanergou

Δεν υπάρχουν σχόλια: