Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ


Πάνω που ετοιμάζομαι για την συνέχεια της αναφοράς μου στην ταλαιπωρία των ασθενών με Σκλήρυνση Κατά Πλάκας και, τον ΡΑΤΣΙΣΜΟ που βιώνουν από τα «σχέδια των αρμοδίων», βγαίνουν στο φως και άλλα πολλά που συμβαίνουν στην...
«ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ» σε βάρος των αναπήρων γενικότερα.

Άλλωστε, το έχω ξαναγράψει, στη χώρα μας η «ευαισθησία» είναι επιλεκτική, και παρόλο που οι αρμόδιοι λένε πως «κάνουν το ΠΑΝ για να ΜΗΝ ταλαιπωρούνται τα Άτομα Με Αναπηρίες», η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο..

Δεν τα λέω εγώ αυτά.

Προκύπτουν από τις ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ των ίδιων των ασθενών και των συγγενών τους.

Αν ψάξετε στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και σε σχετικούς με Αναπηρία και χρόνιες παθήσεις ιστότοπους, θα βρείτε ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ αν όχι χιλιάδες επώνυμες μαρτυρίες – καταγγελίες που φωτογραφίζουν το ΧΑΛΙ της χώρας μας.

Σήμερα θα πούμε για την γραφειοκρατία, και για το ΑΝ, και κατά πόσο είναι ενημερωμένοι οι υπάλληλοι των υπηρεσιών που ασχολούνται με τα άτομα με αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις για τις όποιες «αλλαγές» γίνονται από τους «αρμόδιους σχεδιαστές» του Υπουργείου.

Διαβάστε μια πολύ ενδιαφέρουσα μαρτυρία ασθενή.



«…Απλά για ενημέρωση.....πήγα χθες στα ΚΕΠΑ να καταθέσω τα χαρτιά μου για να περάσω επιτροπή για Τρίτη φορά για παράταση αναπηρική σύνταξης και ενώ είχα ολα τα απαιτούμενα μαντέψτε γιατί δεν έκανα τίποτα και ξεκινάω πάλι από την αρχή να τα μαζεύω! Μου έστειλαν κατόπιν αίτησης μου στο ΕΦΚΑ το παραπεμπτικό μαζί με όλα τα έντυπα, εισηγητικό φάκελο, αίτηση κλπ. Αφού λοιπόν πήγα στο νοσοκομείο άφησα τα χαρτιά και περίμενα τέσσερις μέρες να τα φτιάξει ο γιατρός μου μαζί με γνήσια υπογραφής σε όλα τα συνυποβαλομενα πήγα χθες πήρα νουμερακι και περίμενα 3 ώρες τη σειρά μου, εκπληξη! Λάθος έντυπα! Έχουν αλλαξει από 1/1/18 και η υπάλληλος στο ΕΦΚΑ δεν είχε πάρει χαμπάρι και μου έστειλε τα παλιά! Επίσης η υπάλληλος που τα είδε στο ΚΕΠΑ δεν ήξερε τι είναι το ΕΦΚΑ! Όταν της ειπα πως μου τα εστειλαν πακέτο από εκεί με κοίταξε όλο απορία και μου είπε τι είναι αυτο; τι είναι ΕΦΚΑ; δεν ξέρω. Πάρτε νέα εντυπα και φτιάξτε τα από την αρχή!
Πόση ανευθυνότητα; είναι να απορείς....δημόσιοι υπάλληλοι και οι δυο στην κοσμάρα τους και στη μόνιμη θεσούλα τους και άσε τον πολίτη να ψάχνεται...
Εμπιστοσύνη σε κανένα φορέα, κρίμα!»

Να ρωτήσω ΠΟΙΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ;

Να σημειώσουμε και μια «μικρή» λεπτομέρεια την οποία έχω επισημάνει και πιο παλιά…..

Το 90, αν όχι το 100% των ασθενών, είναι «φακελωμένο» ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ στις υγειονομικές υπηρεσίες, και διαδικασίες που θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν σε «χρόνο μηδέν» ηλεκτρονικά, σκοντάφτουν στο γνωστό Ελληνικό ΧΑΡΤΟΜΑΝΙ και στην Γραφειοκρατία των υπηρεσιών.

Κατά τα άλλα, «εκσυγχρονίστηκαν» οι υπηρεσίες.

ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ από τους ασθενείς προς αυτές, και η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ των ανθρώπων κυριαρχεί.

Θα πουν τώρα ορισμένοι, «μπροστά σε άλλα που συμβαίνουν στις υπηρεσίες, αυτά είναι πταίσματα».

ΙΣΩΣ, αλλά για σκεφτείτε, σε ΤΙ Σωματική Κατάσταση είναι ο όποιος ασθενής, και ΑΝ έχει τα κουράγια να τρέχει για τα ίδια και τα ίδια…..

Διαβάστε τι έγραψε ασθενής για τις ενέργειες σε Δημόσιες Υπηρεσίες που άλλα λένε στη μια, και άλλα στην άλλη γιατί ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ…..

«…εγώ οταν θα πηγαίνω σε δημόσια υπηρεσία, θα τους ηχογραφώ. ώστε αν μου πουν στην ίδια υπηρεσία ή σε άλλη υπηρεσία οτι έκανα λάθος θα τους βάζω να ακούνε τι μου είπαν. η θα τους βάζω να μου σφραγίζουν αυτά που μου είπαν «

Τα ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ.

Θα επανέλθω.



Βασίλης Τσούγκαρης

tsougarisgnomi@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: