Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Μόνο μία...

αν μου δινες
μια ευχή
αν μου λεγες
τι να ζητήσω                  ...
αυτό που καρτερούσα
πίσω στον χρόνο
να γυρνούσα
τίποτα δεν θα άλλαζα
μαζί μόνο με εσένα
να τα ξαναζούσα 

αν μου λεγες
πως μου δινες
μια ευχή ακόμη
χωρίς βιασύνη αυτή
με σύνεση  να  την διαλέξω
αυτή θα ζήταγα  ξανά
τον χρόνο πίσω άθικτο
μαζί μας να γυρίσει
να σε ξαναπολάυσω


αν μία ακόμη
μια τρίτη ευχή απέμεινε
αν με ρωτούσες πάλι
πως  πιο πολύ
από όλα αυτά
μπορεί να μου
προσφέρει  το λυχνάρι
πάλι την ίδια ευχή επιθυμώ
πίσω στον χρόνο
να γυρνούσα
τίποτα δεν θα άλλαζα
μαζί σου όλα να τα ξαναζούσα



                                     Μ.Σ.                       13/3/17






















Δεν υπάρχουν σχόλια: