Tα δημοσιευμένα άρθρα εκφράζουν τις προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις των συντακτών τους και δεν αποτελούν την επίσημη θέση του παρόντος Ιστολογίου.
Δημοσιεύματα με απρεπείς λέξεις ή εκφράσεις δεν δημοσιεύονται και ανάλογα σχόλια διαγράφονται χωρίς την παραμικρή πρόθεση λογοκρισίας.



Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Κάνε υπομονή γιατί ο ουρανός μαυρίζει διαρκώς...

10 μήνες ανεργίας ..... 2 παιδιά, νυμφευμένος και η γυναίκα μου έναντι κάθε μήνα 500... Και τα...
δάνεια να τρέχουν...
Σίγουρα υπάρχουν και χειρότερα...
Απ' ότι βλέπω γύρω μου είναι δύσκολα τα πράγματα, μάλλον είναι νωρίς να παραπονιέμαι από τώρα. Γνώρισα προχτές έναν άλλον του συναφιού και μου λέει 19 μήνες ήμουν άνεργος μέχρι να βρω μια δουλειά 4ωρη που να δίνει κάτι... Ένας άλλος μου λέει βρήκα δουλειά αλλά δεν παίρνω τακτικά τα λεφτά που έχω συμφωνήσει. Οι μισοί που βρίσκουν δουλειά μετά παραπονιούνται γιατί δεν τους πληρώνουν.
Έχω καιρό πολύ μέχρι να ανακάμψω ακόμα. Έχω να πω υπομονή σε όλους. Απλά όταν θα φτάσει η ώρα της κρίσης ελπίζω να έχω τα μυαλά μου στη θέση τους.

Κουράγιο σε όλους ...
Andreas , 36 χρ.
 
 imerologioanergou

Δεν υπάρχουν σχόλια: